مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 23:452023-06-01سياسي

تالار مرکزی شیراز با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اتمام اسکلت فلزی است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در خصوص مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری به این استان، اعلام داشت: تالار مرکزی شیراز با حدود سی درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اتمام اسکلت فلزی فاز اول پروژه قراردارد و مجتمع فرهنگی خنج نیز تکمیل و تحویل و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا قانعی ابتدا بیان کرد: از مصوبات فرهنگی سفر ریاست محترم جمهوری تکمیل مجتمع فرهنگی شهرستان خنج بود که در اسفند ماه امسال با همکاری فرمانداری و شهرداری شهرستان خنج مشکل زمین مجتمع هم برطرف گردید و مجتمع فرهنگی این شهرستان تکمیل، تجهیز و در حال بهره برداری است.

حمیدرضا قانعی افزود: تکمیل پروژه تالار مرکزی شیراز به عنوان مهم ترین خواسته حوزه فرهنگ و هنر استان در سفر دوم ریاست جمهوری به استان فارس مطرح است و امیدواریم با تامین اعتبار و همت پیمانکار محترم تا پایان دولت سیزدهم به مرحله بهره برداری برسد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس در خصوص مشخصات فنی و نحوه تخصیص اعتبار این پروژه طی سال گذشته اعلام کرد: تالار مرکزی شیراز با زیربنای 14400 مترمربع در زمینی به مساحت 17800 مترمربع در سال 1392 آغاز و کلنگ زنی شده است.

وی تاکید کرد: این پروژه از ویژگی های منحصربه فردی در طراحی مجتمع های فرهنگی برخوردار است به گونه ای که یک سالن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالار مرکزی شیراز با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اتمام اسکلت فلزی است

تالار مرکزی شیراز با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اتمام اسکلت فلزی است