مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-19ورزشي

نسل جدید اسپانیا در مسیر بازگشت به روزهای طلایی


سرمربی تیم ملی اسپانیا می گوید درباره بازگشت تیمش به مسیر پیروزی های گذشته مطمئن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، لوییس دلا فوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیای پس از نبرد سنگین شاگردانش با تیم ملی کرواسی در دیدار نهایی لیگ ملت های اروپا که با قهرمانی لاورخا به پایان رسید، درباره بازگشت تیم ملی این کشور به روند پیروزی های گذشته خود ابراز اطمینان کرد.

اسپانیا شب گذشته (یکشنبه) و پس از تساوی بدون گل مقابل کروات ها در وقت ها عادی و اضافه بازی، در ضربات پنالتی موفق شد حریف سخت کوش خود را شکست دهد و برای اولین بار از سال 2012، یک جام را به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

تیم ملی اسپانیا پس از نسل طلایی خود در بین سال های 2008 تا 2012 که موفق به کسب 2 قهرمانی جام ملت های اروپا و یک جام جهانی شده بودند، دستش از جام کوتاه مانده بود.

دلا فوئنته که در اولین تورنمنت خود پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا، به مقام قهرمانی لیگ ملت های اروپا رسیده است، در کنفرانس خبری پس از دیدار با کرواسی گفت: این بازیکنان به پیروزی عادت دارند .

او با تمجید از شاگردان جوان خود می گوید: آن ها پیروزی های زیادی را کسب کرده اند و من فکر می کنم این روند رقابت و مبارزه به ذهن آن ها بازگشته و ما می توانیم برای پیروزی های بیشتر به آینده چشم بدوزیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جدید اسپانیا در مسیر بازگشت به روزهای طلایی

نسل جدید اسپانیا در مسیر بازگشت به روزهای طلایی