مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:502023-05-28سياسي

ظرفیت بزرگی در جریان اجرای نیت واقفان شکل گرفته است


نشست مدیران و مسئولان امور مجلس و معاونت ها و سازمان های تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، - سید محمد هاشمی معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید ناصرالدین نوری زاده معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه در ساختمان شهید سلیمانی این سازمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این نشست سید ناصرالدین نوری زاده -معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه- با اشاره به اهمیت اجرای نیات در سازمان اوقاف این نیات در موضوعات مختلف خیرخواهانه و نیروی کارآمد و متخصص را جزء سرمایه های این سازمان دانست و گفت:سازمان اوقاف یک نهاد تخصصی و فنی است.

در دوره اخیر به اجرای امینانه نیات واقفین توجه ویژه ای شده که رشد آمار و ارقام مؤید این مطلب است.

نوری زاده سپس به اهمیت طرح ها و برنامه های اخیر سازمان اوقاف اشاره کرد و گزارشی اجمالی از فعالیت های این سازمان پیرامون ارتقای دانش و فناوری ، اقتصاد دریامبنا، دامپروری، کشاورزی و صنعتی و همچنین حمایت از اقشار کم درآمد ، ارائه داد.

در ادامه این نشست سیدمهدی خاموشی -رییس سازمان اوقاف و امور خیریه- با اشاره به اهمیت تحلیل وضعیت سازمان های تابعه وزارت فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بزرگی در جریان اجرای نیت واقفان شکل گرفته است

ظرفیت بزرگی در جریان اجرای نیت واقفان شکل گرفته است