مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 01:202023-06-02ورزشي

ما که نمی خواهیم فوتبال بازی کنیم تا مربی خارجی بخواهیم!


مرجان کشانی، انیمیشن ساز ایرانی ممیزی های بی رویه را عاملی برای عقب افتادن این صنعت نسبت به کارهای انیمیشن در جهان می داند.

او همچنین بر ضرورت بهره مندی از نیروی متخصص داخلی تاکید می کند و می گوید: - ما که نمی خواهیم فوتبال بازی کنیم تا مربی خارجی بخواهیم! مرجان کشانی، انیمیشن ساز ایرانی ممیزی های بی رویه را عاملی برای عقب افتادن این صنعت نسبت به کارهای انیمیشن در جهان می داند.

او همچنین بر ضرورت بهره مندی از نیروی متخصص داخلی تاکید می کند و می گوید: ما که نمی خواهیم فوتبال بازی کنیم تا مربی خارجی بخواهیم! او نسبت به از بین رفتن نیروهای باتجربه در حوزه انیمیشن هشدار می دهد: با همه مشکلات، انیمیشن های ایرانی جای خود را برای مخاطب ایرانی دارد چون از محتوا و فرهنگ ایرانی برخوردار است و این موضوع دغدغه بسیاری از خانواده هاست که نیروهای متخصص در این صنعت به خاطر نداشتن امنیت شغلی و هزینه های بالای زندگی به سمت کارهای دیگر می روند.

مرجان کشانی در گفت و گویی با ایسنا از دشواری های ساخت انیمیشن در ایران، محدودیت هایی که در این عرصه وجود دارد، دلیل نادیده گرفتن و جذابیت در انیمیشن های داخلی و ممیزی هایی که همواره صنعت انیمیشن کشورمان را از دنیا عقب می اندازد صحبت و راهکارهایی برای حل مشکلات حوزه انیمیشن پیشنهاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما که نمی خواهیم فوتبال بازی کنیم تا مربی خارجی بخواهیم!

ما که نمی خواهیم فوتبال بازی کنیم تا مربی خارجی بخواهیم!