مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 21:002023-06-16سياسي

مثبت و منفی مصاحبه اخیر جمیله علم الهدی


هر چه فکر می کنم شباهتی بین عمر درختان و خندیدن به تلاش های آمریکا نمی یابم.

ضمن این که مواجهه جمهوری اسلامی با ایالات متحده نه با یک کشور با تاریخ محدود که با مجموعه ای با عنوان «غرب» است و می دانیم قدمت غرب قطعا از درختان دانشگاه شهید بهشتی بسیار بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: سن درختان دانشگاهی که من در آن تدریس می کنم از عمر آمریکا بیشتر است.

به همین خاطر ایرانیان از این همه تلاش آمریکا [برای تحریم یا براندازی] خنده شان می گیرد.

این گفته خانم جمیله علم الهدی همسر آقای سید ابراهیم رییسی در گفت وگو با تلویزیون ونزوئلا در جریان سفر جاری به سه کشور آمریکای لاتین بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و از جمله یادآور شده اند دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی ایران) در سال 1338 پایه گذاری شده حال آن که ایالات متحده 247 سال قبل به استقلال رسیده است و 64 طبعا از 247 کمتر است.

به این بهانه چند نکته قابل یادآوری است:اول این که با توجه به این که دانشگاه ملی ایران با فرمان محمدرضا شاه پهلوی به دکتر علی شیخ الاسلام در 70 هکتار از اراضی اوین بنا شد چنانچه قبل تر باغ بوده باشند احتمال دارد که عمر برخی درختان بالای 150 سال باشد اما نویسنده این سطور که دهه 60 در این دانشگاه تحصیل کرده درختان تناور بالای 100 سال مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مثبت و منفی مصاحبه اخیر جمیله علم الهدی

مثبت و منفی مصاحبه اخیر جمیله علم الهدی