مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-19سياسي

سرویس های اطلاعاتی نزدیک به 20کشوردراغتشاشات 1401نقش آفرینی کردند


رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران درگفتگو با رسانه KHAMENEI.

IRگفت: بررسی های اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بیانگر نقش آفرینی و مشارکت سرویس های اطلاعاتی نزدیک به 20 کشور در اغتشاشات 1401 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد کاظمی رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در گفتگوی اختصاصی با رسانه KHAMENEI.

IR به تشریح ابعاد اغتشاشات سال گذشته پرداخت که متن زیر بخشی از این مصاحبه است و متن گفتگوی تفصیلی و تحلیلی تا ساعاتی دیگر در رسانه KHAMENEI.

IR منتشر خواهد شد.

سردار سرتیپ محمد کاظمی رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران: بررسی های اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بیانگر نقش آفرینی و مشارکت سرویس های اطلاعاتی نزدیک به 20 کشور در اغتشاشات 1401 است.

از کشورهایی که در این زمینه ها فعال بوده اند، می توان به آمریکا، انگلیس، امارات، عربستان، فرانسه، آلمان، کانادا، بلژیک، اتریش، آلبانی، استرالیا، ایسلند، ایتالیا، کوزوو، نروژ، بحرین، نیوزلند و رژیم اشغالگر صهیونیستی اشاره کرد.

برخی از تحرکات این سرویس ها و عوامل شان به شرح زیر است: 1) تحرکات دیپلمات های سفارت فرانسه در تهران برای جمع آوری اطلاعات میدانی از اغتشاشات و وضعیت نیروهای امنیتی و انتظامی در مهرماه و تبادل اطلاعات با افسر اطلاعاتی سفارت یکی از کشورهای اروپایی 2) تلاش رژیم صهیونیستی برای توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس های اطلاعاتی نزدیک به 20کشوردراغتشاشات 1401نقش آفرینی کردند

سرویس های اطلاعاتی نزدیک به 20کشوردراغتشاشات 1401نقش آفرینی کردند