مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:062023-06-06سياسي

عدالت گستری و هویت محوری مدنظر رسانه ملی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن عابدینی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با اشاره به رویکرد رسانه ملی مبنی بر توجه به تمامی ظرفیت های مناطق مختلف کشور، اظهار کرد: رسانه ملی با دو رویکرد عدالت محوری و هویت محوری تلاش دارد تا همه توان استان ها در رسانه ملی دیده و تمامی افراد جامعه به طور یکسان از این ظرفیت بهره برده و هر منطقه جایگاه واقعی خود را در رسانه ملی کسب کند.

وی با بیان اینکه امروز جنگ افکار جای جنگ ابزار را گرفته و رسانه در دهه سوم قرن 21 در یک جایگاه کانونی قرار داده است، افزود: بیش از 298 شبکه فارسی در سطح دنیا وجود دارد که به بهانه جریان آزاد اطلاع رسانی 24 ساعته به دنبال تزریق نا امیدی به جامعه 85 میلیونی ما هستند.

معاون امور استان های صداوسیما بیان کرد: این در حالیست که کشورهایی با جمعیت بالا با چنین هجمه ای مواجه نیستند که این امر حاکی از جایگاه جمهوری اسلامی در سطح دنیا و شبیخونی است که بر شرق و غرب عالم وارد کرده است.

عابدینی ادامه داد: تغییر و جابجایی مدیران صرفا به معنای جابجایی پرچم از دستی به دست دیگر است و سنگر همان سنگر است.

وی گفت: در استان اردبیل زمینه تولید سریالی فاخر و متناسب با تاریخ و فرهنگ منطقه برنامه ریزی شده که بخشی از فیلم نامه آن حاضر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت گستری و هویت محوری مدنظر رسانه ملی است

عدالت گستری و هویت محوری مدنظر رسانه ملی است