مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-11اقتصادي

رفع تداخلات 6 میلیون هکتار از اراضی کشور به پایان رسید


تا کنون 16 میلیون هکتار از اراضی کشور مشمول طرح رفع تداخلات اراضی شده اند که رفع تداخل 6 میلیون و 900 هزار هکتار از آن انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رضا افلاطونی در حاشیه اولین جلسه شورای پیشگیری از تخریب و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی این استان در سال 1402 در شیراز تصریح کرد: تثبیت مالکیت اشخاص و صدور اسناد اراضی کشاورزی به نام کشاورزان و حفظ کاربری اراضی کشاورزی دو محور اصلی ماموریت های سازمان امور اراضی کشور است.

  این مقام مسئول با بیان اینکه برای صدور اسناد اراضی کشاورزی اولین اقدام رفع تداخلات اراضی کشاوزری است که در سطح کشور در حال انجامست، اظهار کرد: در حوزه صدور اسناد اراضی کشاورزی تقریبا برای  بیش از 6میلیون هکتار از  اراضی کشاورزی کشور سند مالکیت صادر شده است.

  وی با اشاره به اینکه صدور اسناد مابقی اراضی در دستور کار است که با سرعت و دقت بیشتر با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیگیری می شود، ابراز کرد: می بایست هر کاربری را به محل خودش سوق دهیم واضح تر اینکه واحدهای صنعتی باید در شهرک های صنعتی و واحدهای کشاورزی در شهرک های کشاورزی متمرکز شوند.

  او با بیان اینکه صنایع تبدیلی، گلخانه ها، مجتمع های دامداری و حتی گردشگری از جمله واحد های حوزه کشاورزی هستند، اضافه کرد: سازمان امور اراضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخلات 6 میلیون هکتار از اراضی کشور به پایان رسید

رفع تداخلات 6 میلیون هکتار از اراضی کشور به پایان رسید