مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-16سياسي

اسلامی: دستاورد های صنعت هسته ای مورد حمایت و خرسندی امام خامنه ای قرار گرفت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در جشن بزرگ ازدواج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دانشگاه فنی و حرفه ای ایران را به لحاظ راهبردی مورد طمع ابرقدرت ها دانست و اظهار داشت: - رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به دیدار دانشمندان و متخصصان و فعالان صنعت هسته ای با رهبر معظم انقلاب گفت: امام خامنه ای در بازدید از نمایشگاه دستاورد های صنعت هسته ای، ضمن حمایت، ابراز خرسندی کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در جشن بزرگ ازدواج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دانشگاه فنی و حرفه ای ایران را به لحاظ راهبردی مورد طمع ابرقدرت ها دانست و اظهار داشت: بهانه ای که برای انرژی هسته ای کشورمان را تحریم کردند امروز عیان است که دعوای این ها فقط بر سر جلوگیری از پیشرفت علم و فناوری است.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه هیچ کشوری مگر با تلاش و کوشش مردمش پیشرفت نکرد، افزود: پیشرفت و تأثیرگذاری در جامعه سلطه و استکبار طلبی امروز بسته به میزان پیشرفت در علم و فناوری است و ما باید همواره این برتری خود را حفظ کنیم.

اسلامی تصریح کرد: در طول تاریخ همواره مستکبران منابع کشور ها را غارت می کردند، اما امروز نوع جدید غارتگری، غارت دانشمندان و جوانان کشور ها از طریق تهاجم و عملیات روانی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: دستاورد های صنعت هسته ای مورد حمایت و خرسندی امام خامنه ای قرار گرفت

اسلامی: دستاورد های صنعت هسته ای مورد حمایت و خرسندی امام خامنه ای قرار گرفت