مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-14سياسي

راهکار رفع محرومیت از مناطق محروم از زبان دبیر قرارگاه محرومیت زدایی


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) گفت: راهکار رفع محرومیت این است که خود مردم مناطق محروم ثروتمند شوند و و باید اولویت بر کارآفرینی و ایجاد اشتغال باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار جمال الدین آبرومند، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) صبح امروز در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان با اشاره به مأموریت ها و اهداف قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، رفع مشکلات محرومان و محرومیت زدایی از مناطق مختلف را از جمله اهداف این قرارگاه خواند.

وی اظهار کرد: راهکار رفع محرومیت این است که خود مردم مناطق محروم ثروتمند شوند و به درآمدزایی خوبی برسند و باید اولویت بر کارآفرینی و ایجاد اشتغال باشد؛ زیرا عمده مشکلات محرومان به مسأله کار و اشتغال برمی گردد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) افزود: استان سمنان در برهه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید و جانباز دین خود را به این انقلاب ادا کرده و امروز رسالت ما این است تا با بهره گیری از ظرفیت های مردمی و اقدامات جهادی، رنج محرومیت را از چهره استان رفع کنیم .

وی افزود: یکی از مهم ترین ظرفیت های موجود در استان سمنان، استفاده از فرصت ایجاد صنایع کوچک است که البته باید با محوریت بازگشت به روستا انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار رفع محرومیت از مناطق محروم از زبان دبیر قرارگاه محرومیت زدایی

راهکار رفع محرومیت از مناطق محروم از زبان دبیر قرارگاه محرومیت زدایی