مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-21اقتصادي

رشد 12 درصدی تولید صافی دیالیز در هلال احمر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به روند بی وقفه تولید تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال احمر گفت: - علیرضا عسکری با تاکید بر تداوم روند تولید تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال احمر از رشد 12 درصدی تولید صافی دیالیز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به روند بی وقفه تولید تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال احمر گفت: در سه ماه نخست سال جاری، در حدود 420 هزار عدد صافی دیالیز تولید شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی 12 درصدی دارد.

وی افزود: در سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر انواع صافی دیالیز از قبیل صافی دیالیز اف 6، اف 7، اف 8، اف 60، اف 70 و اف 80 تولید می شود و تلاش می شود تا با بهره گیری از دانش روز، بهترین محصولات با بهترین کیفیت ساخته شود.

عسکری ادامه داد: جمعیت هلال احمر با به کارگیری تمامی ظرفیت ها و فعال کردن تمامی خطوط تولید در مسیر تولید تجهیزات پزشکی با تمام توان ظاهر می شود تا نیاز جامعه را در این حوزه برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 12 درصدی تولید صافی دیالیز در هلال احمر

رشد 12 درصدی تولید صافی دیالیز در هلال احمر