مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 22:302023-05-31حوادث

رمزگشایی از 36 فقره سرقت خودرو


با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد 3 متهم به 36 فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در منطقه قاسم آباد و جاده قدیم قوچان و ادامه دار شدن سرقت ها، پرونده ای ویژه در اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی مشهد تشکیل شد.

وی افزود: در بررسی های میدانی کارآگاهان پلیس مشخص شد که همه سرقت ها به یک شیوه و شگرد بوده و سارقان به صورت حرفه ای در قالب یک باند سه نفره با استفاده از خودروهای مسروقه در ساعات پایانی شب با پرسه زنی در خیابان های خلوت با شناسایی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی، آن ها را سرقت می کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده با تجمیع مستندات بدست آمده، متهم اصلی را که فردی سابقه دار است شناسایی و به صورت نامحسوس وی را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ نگهبان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مشهد پس از چند روز تحقیقات گسترده سرانجام متهم را در حال انتقال یک دستگاه خودرو پژو206 مسروقه به مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم 26 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت 7 دستگاه خودرو و 29 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده منطقه قاسم آباد، بلوار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از 36 فقره سرقت خودرو

رمزگشایی از 36 فقره سرقت خودرو