مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 18:502023-06-03اجتماعي

چالش های مدیریت شهری در مهستان/ از فضای سبز تشنه تا زباله های بی سامان!


نداشتن تفاهم میان مدیریت شهری شهرجدید مهستان و شرکت عمران آن منطقه موجب شده تا ارائه خدمات به شهروندان با چالش جدی مواجه شود.

- خبرگزاری فارس-رقیه پروینی؛ شهرجدید مهستان یکی از شهرهای استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ است که یکی از مناطق خوش آب و هوای استان البرز محسوب می شود، با این حال، بسیاری از مردم از وضعیت نامناسب شهری و عدم رسیدگی شهرداری گلایه دارند.

طبق گفته شهروندان این شهر، متأسفانه وضعیت فضای سبز و جمع آوری زباله در این شهر نامناسب است.

گلایه شهروندان شهر جدید مهستان از ارائه خدمات شهری شهرداری و از وضعیت نابسامان جمع آوری زباله تا نابسامانی کوچه ها و محلات، خشک شدن فضای سبز و کمبود و خرابی پارک های بازی برای بچه ها است.

  مردم می گویند: شهرداری خدمات مطلوبی ارائه نمی دهد فرقی هم نمی کند در فصل زمستان به گونه دیگر و در فصل تابستان هم این کاهلی در خدمات ادامه دارد.

به گفته برخی شهروندان جمع آوری زباله ها، ساماندهی خیابان ها و نظافت جوی های کثیف وظیفه خدمات شهری در شهرداری است اما با نگاهی به انباشت زباله ها و سرازیر شدن آن ها به کف خیابان و روانه شدن شیرابه های آن ها که مردم را کلافه کرده است به وضوح می توان به این موضوع پی برد مدیریت شهری شهرجدید مهستان از پس این کار ساده نیز برنمی آید و به واسطه عدم ارائه خدمات ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های مدیریت شهری در مهستان/ از فضای سبز تشنه تا زباله های بی سامان!

چالش های مدیریت شهری در مهستان/ از فضای سبز تشنه تا زباله های بی سامان!