مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-17سياسي

حجت الاسلام حاج علی اکبری: رسالت بزرگ ما ارتقاء کیفی و کمی نمازهای جمعه است


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: حرکت جمعی سازماندهی شده و تشکیلاتی و در نهایت ارتقاء کیفی و کمی نمازهای جمعه عهد مشترک ما برای رسالت بزرگی است که بر عهده داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در افتتاحیه دومین گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه کشور، گفت: اجلاس منطقه ای ائمه جمعه تدبیری در تکمیل برنامه های شورای سیاستگذاری است.

بعضی از اهدافی که در سازماندهی داریم در اجلاس سراسری و استانی محقق نمی شود زیرا هر کدام از آن ها کارکردهای خودشان را دارند.

وی افزود: اما گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه یک فرصت بسیار خوب برای گفت و گوهای بین استانی برای موضوعات راهبردی است که در ضمن آن همکاری هایی بین استان های متقارب و هم مرز بوجود می آید.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به قرار جمعی با ائمه جمعه، عنوان کرد: سه مساله مهم مورد توجه و در اولویت قرار دارد که یکی از این موارد؛ مساله تقویت نگرش راهبردی، دیگری حرکت براساس برنامه و سوم قرار گرفتن در موقف راهبری و استفاده از همه ظرفیت ها است.

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد، حرکت جمعی سازماندهی شده و تشکیلاتی و در نهایت ارتقاء کیفی و کمی نمازهای جمعه عهد مشترک ما برای رسالت بزرگی است که بر عهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام حاج علی اکبری: رسالت بزرگ ما ارتقاء کیفی و کمی نمازهای جمعه است

حجت الاسلام حاج علی اکبری: رسالت بزرگ ما ارتقاء کیفی و کمی نمازهای جمعه است