مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-06سياسي

جهان به سمت هوش مصنوعی و آموزش مجازی گام برمی دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه آینده جهان به سمت هوش مصنوعی و آموزش مجازی (e-learning) گام برمی دارد، گفت: در این زمینه، سرمایه گذاری های هنگفتی نیز صورت می گیرد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه آینده جهان به سمت هوش مصنوعی و آموزش مجازی (e-learning) گام برمی دارد، گفت: در این زمینه، سرمایه گذاری های هنگفتی نیز صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در آیین رونمایی نخستین کلینیک مجازی دانشگاهی کشور با بیان اینکه توسعه نظام های مدیریتی عصر حاضر، وابسته به پیشرفت حوزه فناوری اطلاعات است، خاطرنشان کرد: هرچه در این زمینه بیشتر سرمایه گذاری کنیم و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری را ارتقا دهیم؛ در عرصه مدیریت موفق تر خواهیم بود.

وی توسعه فناوری اطلاعات را از مهم ترین اهداف دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: به همت دکتر رضایی و همکارانشان در مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه، تاکنون کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته و یکسان سازی نرم افزارهای بیمارستانی نمونه ای از اقدامات انجام شده در این عرصه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه سرمایه گذاری و هزینه کرد در حوزه فناوری اطلاعات، سرمایه گذاری بزرگی است که نتایج درخشانی به همراه دارد، گفت: آینده جهان به سمت هوش مصنوعی و آموزش مجازی (e-learning) خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان به سمت هوش مصنوعی و آموزش مجازی گام برمی دارد

جهان به سمت هوش مصنوعی و آموزش مجازی گام برمی دارد