مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 03:002023-06-06اقتصادي

تمام مطالبات گندم کاران به زودی پرداخت می شود


مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه در چند روز آینده پرداخت کامل بهای گندم در استان بوشهر انجام خواهد شد، گفت: از مجموع یک هزار و 170 میلیارد تومان لیست اعتباری ارسالی اداره کل غله استان به بانک تاکنون 900 میلیارد تومان بهای گندم به کشاورزان .

- عباس قائدی زاده مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر شب گذشته در گفتگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: پروژه پرورش ماهی در قفس پشت سد رییسعلی دلواری شبانکاره یک طرح چالشی برای بانک کشاورزی بود.

   وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه در سال 1393 آغاز شد و 440 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد یک هلدینگ که کار تولید، بسته بندی و صادرات ماهی را انجام دهد، دریافت کرد، اما متاسفانه این پروژه شکست خورد و نیمه کار رها گردید.

  مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: در حال حاضر به دنبال وصول اصل پول، سود پول و جرائم اتفاق افتاده هستیم.

  قائدی زاده با بیان اینکه تاکنون حدود 85 درصد از مطالبات وصول شده است، گفت: از طریق محاکم قضایی پیگیر دریافت مبلغ باقی مانده پول می باشیم.

  وی با اشاره به اینکه اصلاح نخیلات به ویژه نخیلات آبپخش یکی از دستورات جدی مان می باشد، ادامه داد: سال گذشته بالغ بر 420 میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح و توسعه باغات در نظر گرفته شد که در سال جاری نیز با رویکرد جدیدتر ورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مطالبات گندم کاران به زودی پرداخت می شود

تمام مطالبات گندم کاران به زودی پرداخت می شود