مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-14اقتصادي

پیش بینی ارسال بیش از 100هزار اظهارنامه مالیاتی در مرکزی


مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی گفت: پیش بینی شده امسال بیش از 100 هزار اظهارنامه تسلیم اداره امور مالیاتی این استان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید بها الدین میرمحمدی صبح چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: تا پایان خرداد مودیان باید اظهارنامه های خود را تسلیم امور مالیاتی کنند، تسلیم اظهارنامه از مهمترین مواردی است که مودیان باید به آن توجه داشته باشند.

وی افزود: اگر اظهارنامه تسلیم نشود از هرگونه معافیت و تسهیلات و تقسیط در خصوص پرداخت مالیات و … محروم خواهند شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی با اشاره به اینکه تسلیم اظهارنامه سفید قابل قبول نیست اضافه کرد: این همانند تسلیم نکردن اظهارنامه است لذا حتماً در این اظهارنامه باید اعداد و ارقام وجود داشته باشد.

وی عدم تسلیم اظهارنامه برای اشخاص حقیقی را مشمول 10 درصد جریمه و برای اشخاص حقوقی مشمول 30 درصد جریمه دانست و گفت: این جرایم غیرقابل بخشش خواهد بود.

رشد 42 درصدی ارسال اظهار نامه مالیاتی در سال 1400 مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با وجود اطلاع رسانی های صورت گرفته خوشبختانه تسلیم اظهارنامه رشد خوبی داشته، در سال 99 تعداد اظهارنامه ها در استان مرکزی 63 هزار و 176 مورد بوده که در سال 1400 به 89 هزار و 516 مورد اظهارنامه با رشد 42 درصدی رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ارسال بیش از 100هزار اظهارنامه مالیاتی در مرکزی

پیش بینی ارسال بیش از 100هزار اظهارنامه مالیاتی در مرکزی