مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-20اقتصادي

دریادار رستگاری: وزارت دفاع آماده اجرای مرحله دوم نصب سامانه سپهتن است


مدیرعامل صنایع الکترونیک ایران گفت: ما برای اجرای مرحله دوم نصب سامانه سپهتن از مهرماه سال گذشته آمادگی داشتیم و آماده ایم به محض ابلاغ برای تجهیز 368 هزار ناوگان وسایل نقلیه سنگین وارد شویم.

- دریادار امیر رستگاری مدیرعامل صنایع الکترونیک ایران(صاایران) در گفت وگو با خبرنگار سیاسی فارس، با اشاره به سامانه سپهتن که توسط صنعت دفاعی طراحی و ساخته شده است، گفت: سامانه سپهتن توسط دانشمندان و متخصصان جوان شرکت صنایع مخابرات ایران طراحی و ساخته شده است.

وی افزود: در سال 1397 در پی درخواست وزارت راه، مسکن و شهرسازی و پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور از وزارت دفاع مقرر شد تا سازمان صنایع الکترونیک ایران(صاایران) در رابطه با طراحی و ساخت سامانه هوشمند پایش ناوگان (سپهتن) در دو مرحله اقدام کند.

نصب سامانه سپهتن بر روی بیش از 12 هزار دستگاه اتوبوس بین شهری در سال گذشته مدیرعامل صاایران با اشاره به طرح کشوری برای تجهیز ناوگان حمل ونقل عمومی(اتوبوس و باربری) به سامانه سپهتن بیان کرد: طبق مصوبه، قرار شد تا صاایران در مرحله اول برای تجهیز 15 هزار اتوبوس در ناوگان بین شهری و در مرحله دوم نسبت به تجهیز 368 هزار فروند از ناوگان وسایل نقلیه سنگین حمل بار، کالا و میعانات نفتی اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار رستگاری: وزارت دفاع آماده اجرای مرحله دوم نصب سامانه سپهتن است

دریادار رستگاری: وزارت دفاع آماده اجرای مرحله دوم نصب سامانه سپهتن است