مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 10:362023-06-18سياسي

منافقین همواره در کنار دشمنان ایران ایستادند


شهرکرد_نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: منافقین روزی در درون این کشور بودند و دست در دست بیگانگان گذاشتند.

- حجت الاسلام امیرقلی جعفری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: کشور و ملت قهرمان ایران جز بزرگ ترین قربانیان تروریست در دنیا هستند و حدود 16 تا 17 هزار شهید ترور تاکنون در این کشور به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: در هیچ کشوری آمار به این حد زیاد از شهدای ترور به ثبت نرسیده است اما رییس جمهور، نخست وزیر، رییس قوه قضاییه، نمایندگان مجلس و مردم عادی همه و همه کسانی هستند که به دست منافقان کوردل در ایران ترور شده اند.

جعفری بیان داشت: در این کشور تروریست ها با چراغ سبز مجامع بین المللی و آمریکای جنایت کار از بالاترین رده ها در نظام تا بسیجیانی که در جبهه می جنگیدند و شهید نمی شدند اما در محله خود به دست این افراد ترور می شدند، را از بین بردند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ایران بزرگ ترین قربانی تروریست در دنیا بوده و این بی انصافی و جفا است که کشوری که چنین سرمایه هایی را در مواجه با تروریست از دست داده را متهم به تروریست کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تروریست بزرگ ترین سرمایه های این کشور را گرفت و علت آن این بود که ایران در حال مقتدر و مستقل شدن، در دنیا بود و نقش منافقین در این مورد بسیار پررنگ اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافقین همواره در کنار دشمنان ایران ایستادند

منافقین همواره در کنار دشمنان ایران ایستادند