مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:002023-05-28پزشكي

سلامت روان در کنار سلامت جسمی بسیار مهم است.


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه سلامت روانی و اجتماعی در کنار سلامت جسمی حائز اهمیت است، گفت: ریشه بسیاری از بیماری های جسمی در عدم سلامت روان بروز می کند.

- ایسنا/زنجان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه سلامت روانی و اجتماعی در کنار سلامت جسمی حائز اهمیت است، گفت: ریشه بسیاری از بیماری های جسمی در عدم سلامت روان بروز می کند.

مشهود تقی لو صبح امروز (7 خردادماه) در کارگاه آموزشی سه روزه تقویت بنیان خانواده که از 6 الی 8 خرداد با هدف کاهش عوامل خطرآفرین در خانواده، مرتبط با رفتارهای مشکل آفرین نوجوانان و ایجاد عوامل حفاظتی در کودکان تازه به سن نوجوانی رسیده و کمک به والدین و سرپرستان آن ها، در مرکز همایش های بین المللی روزبه دانشگاه برگزار می شود، گفت: کاهش آسیب های اجتماعی یکی از مهم ترین اهداف برنامه معاونت بهداشت است و اعتیاد سرآغاز بسیاری از آسیب های اجتماعی مانند طلاق، همسرآزاری، کودک آزاری و قتل ها است.

وی با اشاره به اصل پاتوفیزیولوژی (تغییرات عملکردی که در یک فرد به دلیل یک بیماری رخ می دهد) و همچنین اختلال روان تنی که به صورت اختلال بدنی و تحت تأثیر ذهن قرار می گیرد، افزود: زمانی که فردی به لحاظ روحی و روانی وضعیت مناسبی نداشته باشد، بطور طبیعی دچار بیماری های شناخته و ناشناخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت روان در کنار سلامت جسمی بسیار مهم است.

سلامت روان در کنار سلامت جسمی بسیار مهم است.