مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:052023-05-30سياسي

کماکان به فکر احداث فضای اختصاصی برای بانوان رزنی هستیم


نایب رییس شورای اسلامی شهر رزن گفت: کماکان به فکر ایجاد و احداث فضای اختصاصی برای بانوان شهر رزن هستیم و این امر جزو مطالبات شورا نیز است و پیگیریم به بهترین نحو و با مطالعه و بررسی اقلیمی یک فضای مناسب برای بانوان رزنی ایجاد کنیم.

- ایسنا/همدان نایب رییس شورای اسلامی شهر رزن گفت: کماکان به فکر ایجاد و احداث فضای اختصاصی برای بانوان شهر رزن هستیم و این امر جزو مطالبات شورا نیز است و پیگیریم به بهترین نحو و با مطالعه و بررسی اقلیمی یک فضای مناسب برای بانوان رزنی ایجاد کنیم.

مهدی سلطانی کمال در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهر رزن پارک بانوان دارد اما در تلاش هستیم تا سرانه و فضای بیشتری را در این رابطه به بانوان شهر رزن اختصاص دهیم.

وی افزود: در دوره گذشته شورا، دو هکتار زمین توسط شهرداری تملک شد و قرار بود به بحث ایجاد پارک اختصاص یابد و در نهایت تصمیم بر آن شد تا بخشی از وسعت پارک به میزان 5000 متر را به صورت اختصاصی به بانوان اختصاص دهند که این پارک بتواند مکمل پارک بانوان فعلی باشد.

سلطانی کمال با بیان اینکه در شهر رزن پارک بانوان داریم و برای نخستین بار نیست که می خواهیم نسبت به ایجاد پارک اختصاصی برای بانوان اقدام کنیم، تصریح کرد: در رویکرد شوراهای اسلامی جدید و در مدیریت شهری جدید رزن تصمیم گرفتیم با توجه به شکل گیری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کماکان به فکر احداث فضای اختصاصی برای بانوان رزنی هستیم

کماکان به فکر احداث فضای اختصاصی برای بانوان رزنی هستیم