مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:152023-05-29اقتصادي

سفر سلطان عمان می تواند مقدمه جهش مهم تجاری باشد/جذابیت بازار سعودی و مصر


عضو اتاق بازرگانی ایران می گوید با توجه به نقش و جایگاه تاریخی که عمان در طول تمام سال های گذشته در منطقه داشته سفر سلطان این کشور به ایران می تواند مقدمه توسعه روابط اقتصادی در بخش های مختلف باشد.

- عضو اتاق بازرگانی ایران می گوید با توجه به نقش و جایگاه تاریخی که عمان در طول تمام سال های گذشته در منطقه داشته سفر سلطان این کشور به ایران می تواند مقدمه توسعه روابط اقتصادی در بخش های مختلف باشد.

مهدی علیپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عمان در سال های گذشته به عنوان جزیره ثبات منطقه خود را معرفی کرده و با وجود تمام مشکلات و اختلافاتی که در منطقه ما وجود داشته این کشور وارد هیچ یک از آنها نشده است.

از سوی دیگر فرهنگ عمان اساسا بر مبنای نوع دوستی و همکاری بنا شده که این موضوع را چه در روابط داخلی این کشور و چه در مسائل بین المللی می توان دید.

وی با اشاره به نقش عمان در مسائل سیاسی ایران در سال های گذشته بیان کرد: رابطه خوب و صمیمانه دو کشور باعث شده که عمان برای برقراری ایران با دیگر کشورها نیز همواره پیشقدم شود و نخستین سفر شاه جدید عمان به ایران نیز می تواند در همین چارچوب تعریف شود.

عضو اتاق بازرگانی ایران به نقش عمان میان کشورهای عربی منطقه اشاره کرد و گفت: پس از آغاز دوباره روابط ایران و عربستان سعودی حالا صحبت از آن وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر سلطان عمان می تواند مقدمه جهش مهم تجاری باشد/جذابیت بازار سعودی و مصر

سفر سلطان عمان می تواند مقدمه جهش مهم تجاری باشد/جذابیت بازار سعودی و مصر