مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 23:302023-06-11فرهنگي

آغاز مجدد فعالیت «موزه فلسطین» / شهردار موافقت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجتبی رحمان دوست عضو پیوسته فرهنگستان هنر، درباره مجموعه هایی که به فعالیت پیرامون موضوع فلسطین و حول محور مقامت می پردازند گفت: - موزه هنر های معاصر فلسطین که قرار شده بود در اختیار شهرداری قرار گیرد با موافقت شهردار تهران این موزه همچنان برای نمایش هنر مقاومت، هنر فلسطین و دفاع مقدس، به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجتبی رحمان دوست عضو پیوسته فرهنگستان هنر، درباره مجموعه هایی که به فعالیت پیرامون موضوع فلسطین و حول محور مقامت می پردازند گفت: در ایران مجموعه های متعددی درباره این موضوع فعالند، از میان آن ها می توان به دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین با مدیریت سردار ابطحی از زیرمجموعه های مجلس شورای اسلامی و کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین وابسته به نهاد ریاست جمهوری و دولت اشاره کرد.

همچنین جمعیت دفاع از ملت فلسطین نهاد مردمی ای است که حول این موضوع به فعالیت می پردازد و اخبار این فعالیت ها در خبرگزاری قدس هم منتشر می شود.

وی ادامه داد: از سال 1385 ساختمانی نزدیک فرهنگستان هنر به عنوان موزه هنر های معاصر فلسطین ایجاد شد که با نظر رهبر معظم انقلاب، با موضوع فلسطین در قالب هنر مقاومت آغاز به فعالیت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مجدد فعالیت «موزه فلسطین» / شهردار موافقت کرد

آغاز مجدد فعالیت «موزه فلسطین» / شهردار موافقت کرد