مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-01سياسي

لایروبی خلیج گرگان با رقم مصوب تمام نمی شود


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: لایروبی خلیج گرگان با رقم مصوب تمام نمی شود و باید با متمم خوردن رقمی جدید به آن اضافه گردد.

- ایسنا/گلستان رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: لایروبی خلیج گرگان با رقم مصوب تمام نمی شود و باید با متمم خوردن رقمی جدید به آن اضافه گردد.

دکتر محمدرضا رضایی کوچی عصر امروز پنج شنبه 11 خردادماه 1402 پس از بازدید از بنادر گز و ترکمن در جلسه ای را که سالن در اجلاس بندر چندمنظوره ترکمن برگزار شد، اظهار کرد: این سومین سفر به استان گلستان برای پیگیری روند اجرای پروژه های عمرانی و عام المنفعه است.

وی گلستان را یکی از استان های زیبای کشور دانست که از موهبت های طبیعی همچون جنگل، دریا و دشت برخوردار است، ادامه داد: در کنار این نعمت ها وضعیت اقتصادی استان مناسب نیست و خشکسالی مزید بر علت شده تا کشاورزان با چالش هایی در این حوزه مواجه شوند.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رییس جمهور به استان و برخی مصوبات این سفر، خاطرنشان کرد: مصوبه علاج بخشی و احیای خلیج گرگان یکی از مهمترین مصوبات بود که پس از نهایی شدن قطعاً ماندگار و زیربنایی خواهد بود.

وی از پیشرفت قابل قبول پروژه خبر داد و افزود: اقدامات قرارگاه خاتم الانبیاء در اجرایی شدن این پروژه قابل تقدیر است و باید بگوییم که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی خلیج گرگان با رقم مصوب تمام نمی شود

لایروبی خلیج گرگان با رقم مصوب تمام نمی شود