مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-04سياسي

باور امام به مردم تصنعی نبود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: باور امام به مردم و حرکت توفنده آنها تصنعی و تزیینی نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن باقری عصر یکشنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) که با همت نیروهای مسلح استان اردبیل در مسجد اعظم این شهر برگزار شده بود، اظهار کرد: باور و اعتقاد امام بعد از خداوند متعال، حضور توفنده مردم در پشتیبانی از انقلاب اسلامی بود که در نهایت این کشور را از خطر سقوط به دست رژیم وابسته پهلوی نجات داد.

وی تصریح کرد: امام خمینی در ظلمانی ترین عصر که هیچ نور و روشنایی و امیدی به حرکت های تحولی نبود، زمزمه نهضت عظیم خود را به راه انداخت تا با همراهی مردم بعد از سال ها مبارزه، مقاومت و ایستادگی بتواند این کشور را به عزت و عظمت کامل برساند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: کشور ایران در این 43 سال بدون کوچک ترین وابستگی به نظام های سلطه توانسته روی پای خود بایستد و در این بین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف به ویژه توانمندی عرصه نظامی بی نظیر است.

حجت الاسلام باقری افزود: عنصر اصلی پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس حضور توانمند نیروهای مسلح، ایمان و اعتقاد جوانان این مرز و بوم در جبهه های حق علیه باطل بود که به رغم نداشتن تجهیزات نظامی، توانستند بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باور امام به مردم تصنعی نبود

باور امام به مردم تصنعی نبود