مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 21:502023-06-01ورزشي

شکست سپاهان برابر الریان قطر در گام اول


تیم هندبال سپاهان اصفهان در اولین دیدار خود در جام باشگاه های آسیا برابر تیم الریان قطر شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا از امروز با حضور 11 تیم در اصفهان آغاز شد که در آخرین دیدار از روز نخست این بازیها تیم های فولاد مبارکه سپاهان و الریان قطر از ساعت 18 به مصاف یکدیگر رفتند.

سپاهان نیمه نخست را خوب شروع کرد و از حریف پیش افتاد اما در ادامه الریان قطر بازی بهتری به نمایش گذاشت و با نتیجه 14 بر 11 پیروز به رختکن رفت.

در نبمه دوم در حالی که سپاهان به بازی بازگشته بود اما اشتباهات فردی طلایی پوشان سبب شد بازی را الریان قطر با نتیجه 31 بر 23 به سود خود پایان دهد.

الخلیفه غضبان دروازه بان تیم الریان قطر، در مصاف با تیم فولاد مبارکه سپاهان در روز اول رقابت های بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا به میزبانی اصفهان عنوان برترین بازیکن این رقابت را به خود اختصاص داد.

* نتایج کامل مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا در اولین روز به این ترتیب: تاشکند ازبکستان 26 - الدحیل قطر 39 نماینده هند 20 - الکاظمه کویت 43 جونیور چین 32 - شاملی ایران 39 الکویت کویت 38 - النجمه بحرین 36 الریان قطر 31- فولاد ایران 23 رده بندی تیم ها در پایان روز نخست مسابقات هندبال جام باشگاه های مردان آسیا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست سپاهان برابر الریان قطر در گام اول

شکست سپاهان برابر الریان قطر در گام اول