مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-14اجتماعي

لذت عبادت در چله خانه تکیه مادر شاهزاده


مسئول اجرایی مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد با اشاره به ظرفیت معنوی و زیارتیِ چله خانه های تخت فولاد، از بازگشایی چله خانه تکیه مادر شاهزاده هم زمان با روز نکوداشت تخت فولاد خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مسئول اجرایی مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد با اشاره به ظرفیت معنوی و زیارتیِ چله خانه های تخت فولاد، از بازگشایی چله خانه تکیه مادر شاهزاده هم زمان با روز نکوداشت تخت فولاد خبر داد.

سیدمحسن عبادی دراین باره به ایسنا گفت: پس از تجربه موفق بازگشایی چله خانه تکیه بابا رکن الدین با هدف زیارت فردیِ زائران، چله خانه تکیه مادر شاهزاده نیز از تاریخ 26 خردادماه و هم زمان با روز نکوداشت تخت فولاد میزبان زائران خواهد شد.

او ادامه داد: میزبانیِ شایسته و ایجاد فضایی معنوی در چله خانه شامل نورپردازی و پخش اصوات متناسب با فضای چله خانه، ازجمله اقدامات مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد در این خصوص بوده است مسئول اجرایی مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد بیان کرد: چله خانه ها جنبه زیارتی و عبادت فردی دارد و مجموعه تخت فولاد با حفظ همین کاربری، بهره برداری از آن ها را انجام می دهد.

در این میان، تخت فولاد نیز به عنوان یک ظرفیت معنوی در شهر اصفهان می تواند نقش مؤثری در ارتقاء فرهنگ دینی و تربیت معنوی شهروندان داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لذت عبادت در چله خانه تکیه مادر شاهزاده

لذت عبادت در چله خانه تکیه مادر شاهزاده