مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-14ورزشي

آغاز مسابقات پیست قهرمانی آسیا با آخر شدن رکابزنان ایران


تیم مردان و زنان دوچرخه سواری ایران در مرحله مقدماتی ماده تیم اسپرینت مسابقات پیست قهرمانی آسیا 2023 مالزی در رده آخر قرار گرفتند و از صعود به فینال بازماندند.

- تیم مردان و زنان دوچرخه سواری ایران در مرحله مقدماتی ماده تیم اسپرینت مسابقات پیست قهرمانی آسیا 2023 مالزی در رده آخر قرار گرفتند و از صعود به فینال بازماندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا 2023 از امروز(چهارشنبه) به میزبانی مالزی آغاز شده است.

در نخستین روز مسابقات، رقابت تیم اسپرینت مردان و زنان در رده بزرگسالان برگزار شد که هر دو تیم ایران علاوه بر اینکه از رسیدن به فینال بازماندند، در مرحله مقدماتی هم آخر شدند.

نتایج به شرح زیر است: *تیم اسپرینت زنان(رده بزرگسالان) مرحله مقدماتی: تیم ایران با ترکیب فاطمه هداوند، ستاره زرگر و مائده نظری با زمان 53 ثانیه و 370 صدم ثانیه نهم شد و از رسیدن به مرحله فینال بازماند.

تیم های چین و ژاپن به عنوان دو تیم اول و دوم مرحله مقدماتی برای مدال طلا و تیم های کره جنوبی و مالزی برای مدال برنز رقابت دارند.

تیم ایران در مرحله مقدماتی بین 9 تیم، نهم شد.

*تیم اسپرینت مردان (رده بزرگسالان) مرحله مقدماتی: تیم ایران با ترکیب محمدامین رحیم ابادی، عباس زارع زاده، ابوالفضل امین الرعایا با زمان 46 ثانیه و 618 صدم ثانیه هش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات پیست قهرمانی آسیا با آخر شدن رکابزنان ایران

آغاز مسابقات پیست قهرمانی آسیا با آخر شدن رکابزنان ایران