مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-13اقتصادي

ضرورت ورود نهادهای نظارتی به عرضه غیرمجاز خودروسازان در بورس کالا


عرضه خودرو سواری در بورس کالا در حالی دوباره آغاز شد که به گفته مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، طبق دستورالعمل شورای رقابت در موضوع تنظیم بازارِ خودرو سواری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس پس از توقف عرضه خودرو در بورس کالا و ورود معاون اول رییس جمهور به موضوع به دلیل نرخ سازی های غیرمنطقی خودرو، به تازگی مجددا عرضه خودرو سواری به بورس کالا برگشته است.

براساس اطلاعات عرضه بورس کالای ایران، 29 خرداد میزبان خودروی دیگنیتی پرستیژ متعلق به شرکت بهمن موتور است،  600 دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید رنگ، در تالار خودروی بورس کالا عرضه می شود که میزان پیش پرداخت ثبت سفارش خرید، 100 درصد قیمت پایه اعلام شده است، بهمن موتور قیمت پایه دیگنیتی پرستیژ را یک میلیارد و 296 میلیون تومان اعلام کرده است و موعد تحویل این خودرو نیز 12 شهریور  خواهد بود.

سال گذشته در اقدامی جدید، عرضه خودرو در بورس کالا که محل عرضه کالای انبوده است، آغاز شد و با ورود شورای رقابت، این موضوع از دستور کار خودروسازان و بورس کالا خارج شد.

برنامه ریزی عرضه 600 دستگاه دیگنیتی در بورس کالا در حالی انجام شده است که اعلام شده بود خودروسازی نظیر بهمن موتور،  به علت تکمیل ظرفیتشان در مرحله اول عرضه در سامانه یکپارچه خودرو، در دور دوم عرضه یکپارچه خودرو حضور ندارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ورود نهادهای نظارتی به عرضه غیرمجاز خودروسازان در بورس کالا

ضرورت ورود نهادهای نظارتی به عرضه غیرمجاز خودروسازان در بورس کالا