مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 18:092023-05-28سياسي

ادغام یا تشکیل وزارت بازرگانی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی شد


سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از انجام مذاکرات استمزاجی اعضای کمیسیون صنایع و معادن در خصوص تشکیل وزارت بازرگانی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: - روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در تشریح جلسه امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز کمیسیون بحث برخی الحاقیه ها به قانون شرکت های دانش بنیان مطرح شد که رأی نیاورد.

وی افزود: موضوع دیگری که در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مورد بررسی قرار گرفت در حوزه میراث فرهنگی بود و چون نماینده دولت دیر حضور یافت به کمیته مربوطه میراث فرهنگی ارجاع شد تا آن را با حضور نماینده دولت بررسی کنند و بعد در صحن کمیسیون مطرح شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سومین موضوع در رابطه با بحث معاهدات و توافقات بین ‍المللی بود که پس از بررسی توسط نمایندگان رأی آورد.

عباسپور گفت: مهمترین بحث مطرح در جلسه امروز در رابطه با طرح تشکیل وزارت بازرگانی بود که مذاکرات به صورت استمزاجی انجام شد و رأی گیری در مورد آن به بعد موکول شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان گفت: همچنین بحث های کارشناسی مطرح شد و مخالفین و موافقین تشکیل وزارت بازرگانی درباره با ادغام وزارتخانه که آیا همین شرایط فعلی مناسب است یا اینکه تفکیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام یا تشکیل وزارت بازرگانی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی شد

ادغام یا تشکیل وزارت بازرگانی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی شد