مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-20اقتصادي

مولدسازی دارایی ها در راستای ارتقای بهره وری و رشد اقتصادی ضروری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم اهتمام همه نهادهای مسئول در راستای مولدسازی دارایی ها گفت: این امر در راستای ارتقای بهره وری و رشد اقتصادی بوده و شناسایی اموال در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه،یاسر رهبردین امروز در جلسه مولدسازی اموال دولتی در آذربایجان غربی اظهارداشت: با وجود فرصت و مزیت های طرح مولدسازی برای توسعه استان، عملکرد ادارات در این زمینه قابل قبول نیست.

وی اضافه کرد: مولدسازی بزرگترین امکان و فرصت برای مجموعه مدیریتی است تا برای ایجاد و توسعه زیرساخت های این استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اظهار کرد: ترتیبی اتخاذ شود که اموال مازاد دولتی در تمامی دستگاه های اجرایی و تابعه دولت، شناسایی و برای فروش، تهاتر یا سرمایه گذاری اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: سرمایه گذاری همزمان با فروش اموال مازاد دستگاه های دولتی به منظور ایجاد ارزش افزوده و حفظ و مولدسازی سرمایه در اجرای مصوبه مولدسازی دارایی های دولت در استان از موارد مهمی است که تحقق درست این مصوبه، به آبادانی و پیشرفت طرح های عمرانی استان سرعت خواهد بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولدسازی دارایی ها در راستای ارتقای بهره وری و رشد اقتصادی ضروری است

مولدسازی دارایی ها در راستای ارتقای بهره وری و رشد اقتصادی ضروری است