مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-19بين الملل

انتقاد گروه های حقوق بشری نسبت به میزبانی کاخ سفید از نارندرا مودی


گروه های حقوق بشری از کاخ سفید برای گستراندن فرش قرمز برای مودی که قرار است در روزهای آتی با بایدن دیدار کند، به شدت انتقاد کردند.

- گروه های حقوق بشری از کاخ سفید برای گستراندن فرش قرمز برای مودی که قرار است در روزهای آتی با بایدن دیدار کند، به شدت انتقاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هافینگتون پست، دولت هند این سفر را تاریخی خوانده و کاخ سفید نیز خاطرنشان کرده که این سفر از سوی نارندرا مودی، نخست وزیر هند به واشنگتن باعث تقویت روابط دو کشور و تعهدات مشترک یک منطقه هند-پاسیفیک آزاد، باز، ایمن و موفق می شود.

اما منتقدان از دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا می خواهند تا به مودی بابت نقض های حقوق بشری در هند مرتبط با افزایش نفود ملی گرایی هندو که اقلیت ها در این کشور را تحت تاثیر قرار داده، فشار وارد بیاورد.

آنها می گویند، اگر دولت آمریکا نقش مودی را در این اقدامات نادیده بگیرد اقلیت ها در هند در معرض خطر تداوم خشونت و آزار قرار می گیرند.

از ورود مودی به آمریکا در 2005 و پیش از آنکه وی نخست وزیر هند شود، بابت حمایت از گروه های افراط گرای هندو در این کشور که مسلمانان را هدف قرار می دادند، ممانعت به عمل می آمد با این حال، این سومین سفر مودی به کاخ سفید و دومین سخنرانی او در نشست مشترک کنگره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد گروه های حقوق بشری نسبت به میزبانی کاخ سفید از نارندرا مودی

انتقاد گروه های حقوق بشری نسبت به میزبانی کاخ سفید از نارندرا مودی