مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:552023-05-31سياسي

عزتی که خداوند به این ملت عطا کرده نتیجه قدرشناسی است


مردم مومن، شریف و بصیر ایران اسلامی با ولایتمداری مثال زدنی خویش شکرگزار نعمت رهبران الهی خویش بوده اند، گفت: عزتی که خداوند به این ملت عطا کرده نتیجه این قدرشناسی است.

- دبیر شورای نگهبان گفت: مردم مومن، شریف و بصیر ایران اسلامی با ولایتمداری مثال زدنی خویش شکرگزار نعمت رهبران الهی خویش بوده اند، گفت: عزتی که خداوند به این ملت عطا کرده نتیجه این قدرشناسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز (چهارشنبه 10 خرداد 1402) این نهاد با گرامیداشت سالروز میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: این عید بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و علاقه مندان به آن حضرت تبریک می گویم.

وی در ادامه بیان داشت: ورود آموزه های اصیل دین مبین اسلام به ایران و بخش وسیعی از جهان اسلام به برکت حضور امام رضا (ع) در منطقه خراسان بود.

جنتی خاطرنشان کرد: ایشان از مقام ولایت عهدی به عنوان وسیله ای برای نشر آموزه های دین استفاده کردند و در دورانی که عقاید انحرافی در جامعه اسلامی رشد کرده بود، مجاهدانه وارد عرصه جهاد تبیین شدند و به شبهات اعتقادی پاسخ دادند.

دبیر شورای نگهبان در این راستا تاکید کرد: پیروان آن حضرت باید با تأسی از ایشان در این عرصه خطیر گام بردارند و مجاهدت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزتی که خداوند به این ملت عطا کرده نتیجه قدرشناسی است

عزتی که خداوند به این ملت عطا کرده نتیجه قدرشناسی است