مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-14سياسي

رویدادهای مؤثر با موضوع عفاف و حجاب در استان بوشهر برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: رویدادهای مؤثر با موضوع عفاف و حجاب در این استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحیم افروغ ظهر چهارشنبه در نشست کمیته فرهنگی قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر اظهار کرد: برنامه های مهمی در این حوزه وجود دارد که اولویت بندی برنامه ها از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی بیان کرد: با هماهنگی دستگاه های اجرایی در خصوص شناسایی اولویت در حوزه فرهنگی و فضای فرهنگی هنری در جامعه هدف با برنامه ریزی اصولی می توان شاهد اتفاق خوب در حوزه عفاف و حجاب باشیم تا موجب تغییر در محیط پیرامون رویکردها شویم.

احیای فضای گفتمان سازی افروغ در خصوص احیای فضای گفتمان سازی در این حوزه، عنوان کرد: فضای حجاب و عفاف و مسائل پیرامونی آن به عنوان رویکرد فرهنگی و اولویت دار فرهنگی عفاف و حجاب با گفتمان سازی احیا می شود.

وی افزود: نقش خانواده و تفکرهای غالب و نهادهای فرهنگی هنری و تبیین در حوزه قرارگاه عفاف و حجاب در جامعه بسیار حائز اهمیت بوده و نهادهای فرهنگی و تعیین در این حوزه و مکان هایی که امکان گفتمان سازی را دارند نقش جدی در ریل گزاری عفاف و حجاب بر عهده دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری رویدادهای مؤثر در حوزه قرارگاه عفاف و حجاب در این استان، تصریح کرد: با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادهای مؤثر با موضوع عفاف و حجاب در استان بوشهر برگزار می شود

رویدادهای مؤثر با موضوع عفاف و حجاب در استان بوشهر برگزار می شود