مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-13سياسي

بی توجهی به ظرفیت معادن و مناطق محروم در برنامه های علی آبادی


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از بی توجهی وزیر پیشنهادی صمت به ظرفیت مهم معادن و ایجاد صنایع در مناطق محروم در برنامه های علی آبادی انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدغنی نظری خانقاه در نشست علنی امروز (سه شنبه، 23 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه های عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: تریبون مجلس شورای اسلامی و ظرفیتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مناطق محروم فراهم کرده است بهترین فرصت برای گفتن کمبودها، کاستی ها و بی توجهی های دولت به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در برنامه های وزیر پیشنهادی مشاهده می شود که به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم بی توجهی شده است، صنایع عمده و شرکت های عظیم دولتی نظیر ایمیدرو مجدداً می خواهند در شهرهای توسعه یافته سرمایه گذاری کنند یا نیم نگاهی هم به مناطق محروم دارند.

اینکه این شرکت ها به دنبال افزایش سرمایه شان هستند و مطابق با اصل سوم قانون اساسی در مناطق محروم سرمایه گذاری نکنند آیا در دوره تصدی وزیر پیشنهادی نیز مستمر خواهد بود و آیا شهرهای خلخال و کوثر و گرمی مجدداً از صنایع محروم می شوند؟ و یا ایشان در برنامه های خودشان نیم نگاهی به مناطق محروم خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به ظرفیت معادن و مناطق محروم در برنامه های علی آبادی

بی توجهی به ظرفیت معادن و مناطق محروم در برنامه های علی آبادی