مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-18سياسي

خدمات بیمه آتیه سازان حافظ برای بازنشستگان الکترونیکی شد


مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ با اشاره به اجرایی شدن کامل خدمات الکترونیکی در این شرکت بیمه ای گفت: با راه اندازی سامانه رسیدگی به اسناد بررسی آتیه سازان حافظ تمامی خدمات این شرکت به صورت الکترونیکی به بیمه شدگان بازنشسته ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، علی خسروی مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، با تأکید بر اینکه بیمه ها باید حامی مردم باشند، گفت: شأن مردم بسیار بالاست و باید بیمه ها به سمت الکترونیکی شدن خدمات حرکت کنند که به طور قطع یکی از معضلات ما در حوزه بهداشت و درمان همین عدم الکترونیکی شدن بیمه ها است که امروزه در حال رخ دادن این موضوع هستیم.

وی ادامه داد: الکترونیکی شدن بیمه ها موجب می شود تا سندهای کاغذی حذف و یا به صورت آنلاین خسارات متفرقه و.

بیمه پردازان پرداخت شود.

ما یکی از سازمان هایی هستیم که توانسته ایم که به سمت الکترونیکی شدن رسیدگی به اسناد حرکت کنیم و این اتفاق در حال رخ دادن است.

وی تأکید کرد: اتصال بیمه های پایه به بیمه های تکمیلی نیز حائز اهمیت است که بخشی از آنها در بیمه های سلامت صورت گرفته است.

با این اقدام دیگر نیاز نیست بیماری که خدمات را دریافت می کند تولید سند کند یا هزینه را همان جا به مرکز درمانی پرداخت کند بلکه به این شکل است که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات بیمه آتیه سازان حافظ برای بازنشستگان الکترونیکی شد

خدمات بیمه آتیه سازان حافظ برای بازنشستگان الکترونیکی شد