مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-03اجتماعي

فعالیت 59 پایگاه سنجش فعال در استان هرمزگان


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان هرمزگان از پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان ناحیه 1 بندرعباس بازدید به عمل آورد.

- ایسنا/هرمزگان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان هرمزگان از پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان ناحیه 1 بندرعباس بازدید به عمل آورد.

حوریه حاجی زاده صبح امروز (13 خردادماه) در بازدید از پایگاه سنجش دبستان سمیه ناحیه یک بندرعباس، اظهار کرد: سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی شرط اصلی جهت ورود به پایه اول دبستان است.

وی افزود: در این طرح مشکلات جسمی و ذهنی دانش آموزان به موقع شناسایی شده و با مداخله بهنگام و ارائه خدمات ویژه بسیاری از اختلالات و مشکلات آن ها رفع و جهت ورود به پایه اول دبستان آماده می شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش هرمزگان اضافه کرد: اکنون در 59 پایگاه امر سنجش سلامت جسمی و ذهنی دانش آموزان در حال انجام است.

حوریه حاجی زاده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه عوامل اجرایی پایگاه خاطر نشان کرد: امید است با همکاری کلیه دست اندرکاران آموزش در سنجش نوآموزان و دانش آموزان موفق باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 59 پایگاه سنجش فعال در استان هرمزگان

فعالیت 59 پایگاه سنجش فعال در استان هرمزگان