مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:162023-06-12اجتماعي

ورود شهرداری به موضوع حجاب در شهربازی ها و اماکن عمومی


داریوش بارانی بیرانوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به ابلاغ دستور العمل های عفاف و حجاب به شهرداری ها، اظهار کرد: بر اساس دستور العمل وزارت کشور شهرداری ها هم در برخی اماکن مانند مترو، شهربازی ها و اماکن عمومی باید در موضوع حجاب و عفاف ورود کنند.

وی بیان کرد: طبق دستورالعمل وزارت کشور در صورتی که شهرداری نیروی انسانی کافی برای موضوع حجاب و عفاف هم نداشته باشد، می تواند از ظرفیت بسیج استفاده کند.

شهردار خرم آباد گفت: موضوع اصلی در حوزه حجاب و عفاف مربوط به شهربازی بود که با کمک و همکاری نیروی بسیج و انتظامی این موضوع حل شد، در خصوص پارک بانوان نیز با بسیج خواهران هماهنگی هایی صورت گرفته است.

بارانی بیرانوند با اشاره به اینکه در پارک و بوستان ها هنوز ورود نداشته ایم، خاطر نشان کرد: خوشبختانه وضعیت حجاب و عفاف در خرم آباد به دلیل فضای حاکم بر خانواده ها همچنین پررنگ بودن مسایل مذهبی مانند دیگر استان ها نیست.

وی بیان کرد: البته در خصوص نصب دوربین با نیروی انتظامی هماهنگی کرده ایم.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی ظرف چند ماه گذشته همکاری نزدیکی با متولیان حوزه عفاف و حجاب داشته است، گفت: سازمان فرهنگی شهرداری خرم آباد در حوزه تبلیغات محیطی کارهایی انجام داده که مورد رضایت قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود شهرداری به موضوع حجاب در شهربازی ها و اماکن عمومی

ورود شهرداری به موضوع حجاب در شهربازی ها و اماکن عمومی