مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-14اقتصادي

برخورد قاطعانه با گران فروشان بلیط های هواپیمایی


بلیط هواپیما پس از ابلاغ نرخ های جدید خارج از قیمت مصوب برخورد خواهد شد.

قیمت جدید بلیط هواپیما در همه مسیرهای هوایی پس از حدود دو سال عدم تغییر، در اردیبهشت ماه 1400 با تصویب در ستاد تنظیم بازار، برای اجرا به همه ایرلاین ها ابلاغ شد.

با این حال پس از انتشار اولیه جدول قیمت ها، اصلاحیه قیمت ها توسط انجمن شرکت های هواپیمایی، مجددا در جلسه مشترک سازمان هواپیمایی و شرکت های هواپیمایی بررسی و نرخنامه نهایی جدید در تاریخ 29 اردیبهشت در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی بارگذاری گردید.

حسن خوشخو ، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص این نرخنامه گفته بود: افزایش 29 درصدی قیمت بلیط هواپیما مصوب شد و شرکت های هواپیمایی موظف به رعایت نرخ نامه ای که توسط انجمن ایرلاین ها در معرض دید افکار عمومی از طریق سایت رسمی انجمن منتشر می شود، خواهند بود.

حال شاهد آن هستیم که با گذشت چند هفته از این ابلاغیه بعضی سایت های سرویس دهنده فروش و رزرو بلیط هواپیمایی همچنان با قیمت هایی بسیار بالاتر از نرخ مصوب در حال فعالیت هستند.

چند روز پیش خبر از تعلیق شدن مجوز چند شرکت بخاطر گران فروشی در رسانه ها مطرح شد اما به نام مشخصی اشاره نشده بود تا اینکه حسن خوشخو ، در صفحه شخصی توییتر خود اعلام کرد: مجوز خدمات مسافرت هوایی و گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطعانه با گران فروشان بلیط های هواپیمایی

برخورد قاطعانه با گران فروشان بلیط های هواپیمایی