مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-10حوادث

زمین گیر شدن سارق گندم ها با شلیک پلیس گرمسار


معاون عملیات استان از دستگیری سارق گندم با هوشیاری و حضور به موقع پلیس در گرمسار خبر داد .

- سرهنگ روح الله نصرتی 20 خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس و اعلام سرقت از اماکن خصوصی به مرکز فوریت های پلیسی 110 سمنان در جنب فرودگاه گرمسار، عوامل گشت پاسگاه لجران به سرعت به محل اعزام شدند .

وی ادامه داد: به محض حضور ماموران فردی مراجعه و اظهار داشت یک نفر ناشناس طی دو مرحله به محل دپو گندم وی وارد شده و گندم ها را به سرقت برده است، به همین منظور عوامل گشت پاسگاه به گشت زنی هدفمند برای یافتن سارق پرداختند .

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در نهایت با دقت و عکس العمل به موقع ماموران سارق با گندم های سرقت شده در منطقه رویت شد و ماموران با استفاده از علائم هشدار دهنده به وی دستور ایست دادند که متهم به محض دیدن ماموران با موتور سیکلت خود اقدام به فرار کرد .

سرهنگ نصرتی اضافه کرد: به دلیل عدم توجه سارق به هشدارهای پلیس و تلاش وی برای فرار، ماموران گشت با رعایت قانون بکارگیری سلاح بعد از تیراندازی هوایی اقدام به تیر اندازی به موتور سیکلت وی می کنند و سارق با شلیک پلیس متوقف و دستگیر می شود .

معاون عملیات استان با اشاره به اینکه مراحل قانونی برای تحویل کیـسه های گندم به مالباخته صورت گرفته است گفت : تحقیقات درباره سرقت های احتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین گیر شدن سارق گندم ها با شلیک پلیس گرمسار

زمین گیر شدن سارق گندم ها با شلیک پلیس گرمسار