مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-11سياسي

عملیات مسیرسازی انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور سرعت گرفته است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه عملیات مسیرسازی انتقال آب سرعت گرفته است، گفت: تاکنون 240 کیلومتر لوله خریداری شده و با سفر رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان دوره زمانی پروژه کوتاه خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه عملیات مسیرسازی انتقال آب سرعت گرفته است، گفت: تاکنون 240 کیلومتر لوله خریداری شده و با سفر رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان دوره زمانی پروژه کوتاه خواهد شد.

علیرضا طاهری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه خراسان رضوی مطالعه شیرین سازی و انتقال آب از دریای عمان را برای شرق کشور انجام داد، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور 10 درصد پیشرفت دارد.

وی ادامه داد: در این پروژه حدود 400 میلیون مترمکعب آب در فاز اول به سه استان شرقی کشور می رسد که 120، 60 و 220 میلیون مترمکعب آب به ترتیب سهم خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با بیان اینکه عملیات مسیرسازی انتقال آب سرعت گرفته است، بیان کرد: تاکنون 240 کیلومتر لوله خریداری شده و با سفر رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان دوره زمانی پروژه کوتاه خواهد شد؛ امید است این پروژه تا سال 1406 به نقطه انتهایی یعنی به مشهد برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مسیرسازی انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور سرعت گرفته است

عملیات مسیرسازی انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور سرعت گرفته است