مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:222023-05-31سياسي

حمایت کامل دستگاه قضایی از شهر سلامت شیراز


رییس کل دادگستری فارس با اشاره به اینکه شهر سلامت، یک پروژه اساسی برای ارتقاء اقدامات مرتبط با ارائه خدمات درمانی است، از حمایت تمام قد دستگاه قضایی از ایجاد شهر سلامت شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس با اشاره به اینکه شهر سلامت، یک پروژه اساسی برای ارتقاء اقدامات مرتبط با ارائه خدمات درمانی است، از حمایت تمام قد دستگاه قضایی از ایجاد شهر سلامت شیراز خبر داد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی چهارشنبه 10 خرداد در حاشیه بازدید از روند احداث شهر سلامت شیراز، بیان کرد: از آنجا که شیراز قطب پزشکی کشور محسوب می شود نیاز مبرمی به تأسیس شهر سلامت احساس می شد، لذا از سال 1386 اقدامات اولیه برای راه اندازی این شهرک در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: از سال 1386 تاکنون در مقاطعی به دلایل مختلف عملیات اجرایی برای احداث این شهرک متوقف شده، اما اخیرا اقدامات خوبی توسط هیئت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصادی برای راه اندازی این شهر سلامت انجام شده است.

موسوی با تأکید بر اینکه فارس نیاز مبرمی به احداث شهر سلامت دارد، خاطرنشان کرد، در حال حاضر به دنبال دلایل چرایی توقف عملیات و انجام نشدن کار در این شهر سلامت در طول سالها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کامل دستگاه قضایی از شهر سلامت شیراز

حمایت کامل دستگاه قضایی از شهر سلامت شیراز