مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 17:252023-05-29سياسي

فرماندار دولت سیزدهم هادی سیاسی و بصیرتی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: فرماندار دولت سیزدهم فقط یک نیروی لجستیک نیست بلکه هادی سیاسی و بصیرتی است.

- آمل- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: فرماندار دولت سیزدهم فقط یک نیروی لجستیک نیست بلکه هادی سیاسی و بصیرتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار آمل با گرامیداشت یاد و خاطره 1400 شهید شهرستان ها گفت: در جمهوری اسلامی قدرت در بین مردم دست به دست می شود و آنچه بر مسئولان واجب است تکلیف گرایی است و این مسئله را از عصر عاشورا آموخته ایم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دولت سیزدهم باید مزین به اخلاق و تکلیف گرایی باشند، گفت: فرماندار دولت سیزدهم یک نیروی لجستیکی نیست بلکه باید هادی سیاسی و بصیرت باشد.

سلگی با بیان اینکه در دوران کنونی تمامی قدرت ها با هجمه هایی علیه ملت ایران قرار گرفته اند، گفت در چنین شرایطی فرماندار دولت سیزدهم باید سبب افزایش سرمایه ایران اسلامی باشد زیرا تمام تلاش دشمنان بر این است تا سرمایه اجتماعی را دچار چالش کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران هدف دشمنان از حاشیه ها و اغتشاشات را ایجاد شکاف در دین و تجزیه گرایی برشمرد و با بیان اینکه دولت سیزدهم امید مستضعفان است، گفت: دشمنان درصدد کند کردن مسیر انقلاب و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار دولت سیزدهم هادی سیاسی و بصیرتی است

فرماندار دولت سیزدهم هادی سیاسی و بصیرتی است