مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-04سياسي

علم الهدی: امام زمان (عج) زمانی قیام می کند که مردم بخواهند


علم الهدی با بیان اینکه امام زمان (عج) زمانی قیام می کند که مردم بخواهند، گفت: تشکیل حکومت جهانی اسلام زمینه در اراده مردم دارد، بر همین اساس بود که انقلاب امام خمینی (ره) شکل گرفت تا دین را از حبس مساجد و حسینیه ها خارج کند و به متن زندگی بشر بیاورد .

- علم الهدی: امام زمان (عج) زمانی قیام می کند که مردم بخواهند علم الهدی با بیان اینکه امام زمان (عج) زمانی قیام می کند که مردم بخواهند، گفت: تشکیل حکومت جهانی اسلام زمینه در اراده مردم دارد، بر همین اساس بود که انقلاب امام خمینی (ره) شکل گرفت تا دین را از حبس مساجد و حسینیه ها خارج کند و به متن زندگی بشر بیاورد و همه معادلات سیاسی استکبار را به هم بریزد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:یکی از نقاط انحرافی پیش پای نسل امروز و آینده مساله تحریف شخصیت امام خمینی(ره) است تا به جایی که می توان ادعا کرد اگر روزی دشمن موفق به تحریف امام(ره) شد، انقلاب را از ما گرفته و میان نسل های آینده ساز کشور با انقلاب اسلامی جدایی ایجاد خواهد کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سید احمدعلم الهدی روز یکشنبه به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) با حضور در هیات مذهبی خانواده شهدای مشهد افزود: در جریان گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم الشأن، آن چه بیش از همه اهمیت دارد مساله معرفت شناسی امام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: امام زمان (عج) زمانی قیام می کند که مردم بخواهند

علم الهدی: امام زمان (عج) زمانی قیام می کند که مردم بخواهند