مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 20:002023-06-11اقتصادي

پایان مهلت بیمه برنج و چای تا 10 روز دیگر


به گفته معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی گیلان، آخرین مهلت برای دریافت بیمه نامه چای و برنج، تا پایان خرداد ماه است و مشخص کردن مبلغ تعرفه برعهده خود کشاورزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از رشت، پیمان عبداللهی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعرفه بیمه شالیزار و برنج اظهار کرد: آخرین مهلت برای دریافت بیمه نامه چای و برنج، تا پایان خرداد ماه است و امکان خرید بیمه نامه از شعبه های بانک کشاورزی، نمایندگی های بیمه و خدمات جهاد کشاورزی، قابل دریافت است.

  وی در مورد تعرفه حق بیمه در سال جاری گفت: حق بیمه بر 2 قسم است که یک قسمت را کشاورز پرداخت می کند و قسمت دیگر توسط دولت پرداخت می شود که بین 30 تا 70 درصد حق بیمه را دولت موظف به پرداخت است ولی در محصولات متفاوت، حق بیمه مختلف است.

  معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی گیلان در خصوص غرامت بیمه نیز تصریح کرد: در یک قرارداد بیمه، هم عوامل خطر مشخص است و هم حق بیمه و تعهد که در حق بیمه های معمول، کشاورز 800 هزار تومان برای بیمه پرداخت می کند ولی مبلغ بیمه یازده میلیون و 200 هزارتومان است اگر کشاورز در زمان برداشت محصول، نتوانست از محصول خود هیچ برداشتی داشته باشد 90 درصد بیمه معادل 10 میلیون تومان به کشاورز پرداخت می شود به گفته عبدالهی، مشخص کردن مبلغ تعرفه برعهده خود کشاورزان است و ما ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مهلت بیمه برنج و چای تا 10 روز دیگر

پایان مهلت بیمه برنج و چای تا 10 روز دیگر