مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 19:302023-06-05سياسي

ساحت زنان در تمامی امور از نظر امام خمینی «ره» جایگاه ویژه ای داشت


مسؤول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: از نظر امام خمینی(ره) زن در تمامی ساحت های دختری، همسری و مادری دارای ارزش است و نباید از این ارزش در جامعه چشم پوشی کرد.

- حسین امیدیان، مسؤول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: موضوع زن در کلام امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب دارای جایگاه ویژه ای است.

وی ادامه داد: ارزش نهادن به زن از اصل اسلام و پیامبر (ص) گرفته شده و این یعنی نگاه به زن نه تنها نگاه به عنوان یک جنس دست دوم در نگاه اسلام و انقلاب نیست؛ بلکه نگاه به یک اصل مهم و اثرگذار است.

وی با اشاره به بیاناتی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: امام جملات مهمی در خصوص مقام و جایگاه زن دارند و ایشان حتی انقلاب را منوط به حضور خانم ها می دانند و این زنان بودند که با آمدن به میدان مردها را به دنبال خود آوردند.

وی با اشاره به اینکه زن دارای ساحت های مختلفی همچون دختری، همسری و مادری است، بیان کرد: امام خمینی(ره) در تمامی ساحت ها برای این شخصیت احترام ویژه ای قائل است و علت هم عملکرد و کارکرد بالای این مهم در عالم است.

این مقام مسؤول با تاکید بر نگاه امام به زن به عنوان یک اصل انسان ساز، اظهار کرد: زن می تواند تمام جامعه را تحت تاثیر قرار دهد به گونه ای که زن مبدا هر اتفاق و مربی جامعه و تمامی خیرات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساحت زنان در تمامی امور از نظر امام خمینی «ره» جایگاه ویژه ای داشت

ساحت زنان در تمامی امور از نظر امام خمینی «ره» جایگاه ویژه ای داشت