مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-21ورزشي

مفاد عجیب در اساسنامه پنهانی سازمان لیگ فوتبال؛ شراکت موروثی!


اساسنامه سازمان لیگ فوتبال از بدو تاسیس این سازمان پنهان مانده اما افشای آن نشان می دهد که دارای بندهای عجیبی است که در هیچ اساسنامه ورزشی دیده نمی شود.

- مفاد عجیب در اساسنامه پنهانی سازمان لیگ فوتبال؛ شراکت موروثی! اساسنامه سازمان لیگ فوتبال از بدو تاسیس این سازمان پنهان مانده اما افشای آن نشان می دهد که دارای بندهای عجیبی است که در هیچ اساسنامه ورزشی دیده نمی شود.

با این حال جای سوال وجود دارد که چرا در همه این سال ها، عزمی برای اصلاح چنین اساسنامه ای وجود نداشته است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نظر می رسد سازمان لیگ فوتبال به عنوان متولی برگزاری مسابقات در سطوح مختلف فوتبال ایران، ساختار شفافی ندارد.

این ساختار غیرشفاف در برهه های مختلف باعث ایجاد دردسر شده که بعضی از آن دردسرها همچنان پابرجاست.

یکی از این موارد، اساسنامه سازمان لیگ است که در ابتدای پایه ریزی این سازمان در 27 ماده نوشته شده اما تاکنون نه منتشر و نه اصلاح شده است.

اساسنامه مذکور در سال های گذشته دردسرهای فراوانی برای سازمان لیگ فوتبال به همراه داشته است که مهم ترین دردسر آن در پرونده های مالی بوده است؛ جایی که دست سازمان لیگ را در آخرین مراحل پیروزی در پرونده های مالی بسته و منجر به شکست این سازمان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفاد عجیب در اساسنامه پنهانی سازمان لیگ فوتبال؛ شراکت موروثی!

مفاد عجیب در اساسنامه پنهانی سازمان لیگ فوتبال؛ شراکت موروثی!