مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-21اقتصادي

مردم مدیریت مصرف آب را در دستور کار قرار دهند


معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور با اشاره به کم آبی در کشور گفت: مردم در تابستان مدیریت مصرف را در دستور کار قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هاشم امینی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس با تمام ظرفیت، تأمین کننده بخشی از آب شهر بندرعباس و مناطق همجوار غرب مرکز استان است.

وی با بیان اینکه برای تأمین آب بندرعباس از این محل، 34 کیلومتر خط انتقال احداث شده که در مدار است، عنوان کرد: آب شرب بندرعباس از آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس و منابع سطحی شرق استان تأمین می شود.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حاشیه این بازدید با بیان اینکه با تولید آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی جریان پایدار آب با کیفیت در بندرعباس داریم.

به گفته امینی، تولید آب با این حجم ظرفیت هم به لحاظ مهندسی و هم تأمین مالی کار بزرگی است و همت بالایی می طلبد که در این مجموعه انجام شده است.

وی در عین حال به مدیریت مصرف آب با توجه به گران بودن فرایند تولید آن اشاره کرد و گفت: تولید آب از طریق آب شیرین کن ها هزینه بالایی دارد و دولت با هدف رفع دغدغه مردم اعتبار زیادی برای خرید تضمینی آب از سرمایه گذاران گذاشته که می طلبد مردم نیز مدیریت مصرف داشته باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مدیریت مصرف آب را در دستور کار قرار دهند

مردم مدیریت مصرف آب را در دستور کار قرار دهند