مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-06سياسي

سعی می کنیم خدشه ای به اعتماد مردم زنجان وارد نشود


همه تلاش ها بر این است که موارد لازم قانونی در مراحل استعفاهای اعضای شورای شهر زنجان اجرا شود تا خدشه ای به اعتماد مردم وارد نشود.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: همه تلاش ها بر این است که موارد لازم قانونی در مراحل استعفاهای اعضای شورای شهر زنجان اجرا شود تا خدشه ای به اعتماد مردم وارد نشود.

پرویز خالقی صبح امروز (16 خردادماه) در مراسم تحلیف اعضای جدید شورای اسلامی شهر زنجان، با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی نادرست سبب زیر سوال رفتن اعتماد عمومی نسبت به رسانه ها می شود، عنوان کرد: نداشتن اطلاعات دقیق و درست زیبنده رسانه ها نیست و عملکرد آنها را زیر سوال می برد.

وی با یادآوری اینکه نمی گوییم رسانه حتما باید اخبار مثبت را مخابره کنند یا مداح مدیران و مدیریت ها شود، تصریح کرد: انتطار داریم رسانه ها با قلم قوی خود در کنار نقدهای منصفانه، اخبار و اطلاع رسانی دقیق داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه گاهی شاهد مطرح شدن مباحثی همچون کمیته تحقیق در رابطه با استعفای تعدادی از اعضای شورای شهر زنجان هستیم، افزود: این امر در حالی است که اصلا کمیته ای به نام کمیته تحقیق وجود ندارد که استعفاهای اعضای شورای شهر در آنجا بررسی، قبول و یا رد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعی می کنیم خدشه ای به اعتماد مردم زنجان وارد نشود

سعی می کنیم خدشه ای به اعتماد مردم زنجان وارد نشود