مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 23:352023-06-21اقتصادي

تامین آب شرب پایدار از اولویت های دولت در استان بوشهر است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: تأمین آب شرب پایدار از مسائل اولویت دار دولت سیزدهم در استان بود که در همین راستا اقدامات مهمی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالحسن عالی چهارشنبه شب در دیدار با امام جمعه بوشهر طرح جهاد آبرسانی را از پروژه های مهم استان دانست و گفت: طرح جهاد آبرسانی در 9 شهرستان و 200 روستای استان با اعتبار بالغ بر 860 میلیارد تومان در حال اجرا است که رفع تنش آبی از جمله اهداف این طرح مهم است وی با بیان اینکه با اقدامات ترکیبی فنی و اجرایی صورت گرفته در چند سال اخیر، کاهش هدر رفت آب از 38 درصد به 30 درصد رسیده است، افزود: مجوز توسعه شبکه جمع آوری و تأسیسات فاضلاب در مناطق جنوبی شهر بوشهر از جمله اقدامات مهم شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به بروز رسانی حقوق کارگران، گفت: کارگران رکن اساسی مجموعه محسوب می شوند و ارتقای معیشت و رضایت شغلی این قشر نقش اساسی در ارتقا شاخص بهره وری شرکت دارا است.

وی تصریح کرد: بعد از 15 سال با همت و اهتمام وزارت نیرو در دولت سیزدهم خط انتقال آبرسانی به شهرستان جم تکمیل و به بهره برداری رسید.

عالی با بیان اینکه رهنمودها ی و توصیه های نماینده ولی فقیه مورد توجه مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد، عنوان کرد: سند توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب پایدار از اولویت های دولت در استان بوشهر است

تامین آب شرب پایدار از اولویت های دولت در استان بوشهر است